Marketing online prin Social Media

Platformele Social Media sunt deja o parte importanta din viata noastra de aproape 10 ani, timp in care s-au dovedit a fi un bun instrument de marketing online. Daca in trecut, la inceputurile Social Media, acestea erau o cale de a tine legatura cu prietenii si familia, acum acestea reprezinta unul dintre cei mai eficienti agenti de vanzare. Aceasta metoda este cel mai bine aplicata de firmele de servicii promovare online.

Principalul beneficiu si motivul pentru care li se acorda o atentie atat de mare din partea domeniului de marketing online este dat de faptul ca prin Social Media se poate ajunge la un numar foarte mare de oameni.

Mai mult decat atat, iti poti face produsele si serviciile cunoscute unui public larg la cele mai mici costuri. Insa cand se pune problema de a incepe sa vinzi prin Social Media, apare o intrebare importanta. Ce canal sa alegi?

Cele mai utilizate aplicatii pentru marketing online

Care sunt cele mai bune platforme pentru marketing online?

  • Facebook – evident, pentru ca aceasta este platforma cu cei mai multi utilizatori, care inregistreaza peste 2 milioane de oameni lunar. Totodata, aceasta este cea mai buna platforma pentru afacerea ta, daca publicul tau tinta se inscrie in datele demografice de varsta intre 25-34 de ani. Un alt beneficiu pe care aceasta platforma il overa si este vital pentru marketing online este Facebook Ads. Acest serviciu integrat al platformei te ajuta sa iti plasezi produsele si serviciile sub forma unor reclame pentru oamenii potriviti, la momentul potrivit. In plus, Facebook dispune de un sistem integrat de E-commerce, care ofera sansa clientilor tai sa cumpere direct din aplicatie. Atentie, acest lucru este benefic doar daca pagina afacerii tale este corect realizata.
  • Instagram – aceasta platforma a capatat importanta in marketing online in principal pentru ca este detinuta de Facebook. Astfel au putut fi implementate instrumentele care contribuie la vanzari intr-o alta perspectiva. Unul dintre cele mai recente studii BrandWatch arata ca peste 50% dintre utilizatorii Instagram urmaresc afaceri in cadrul platformei. Daca poti crea o imagine atractiva si reprezentativa pentru brand-ul tau, Instagram este o metoda de vanzare excelenta.
  • Twitter – aceasta platforma beneficiaza de 328 de milioane de utilizatori activi la nivel mondial, cu toate ca in tara noastra nu s-a dovedit a fi atat de popular. Cu toate acestea, unele dintre cele mai mari afaceri care activeaza in Romania sunt prezente si in cadrul acestei platforme. Oamenii acceseaza Twitter pentru a primi rapid informatii cu privire la cele mai noi stiri si trenduri din orice industrie. Eficienta sa este data de faptul ca platforma functioneaza pe principiul unor mesaje scurte si de impact. Astfel, informatia ajunge la client in forma sa cea mai compacta si esentiala, reprezentand un bun agent de vanzare in marketing online.

Alte platforme

Alte platforme cu o eficienta crescuta sunt Pinterest (popular printre femei, acestea reprezentand 80% din utilizatori), YouTube, LinkedIn si Snapchat. Secretul este sa creezi o strategie in functie de datele demografice ale publicului tau si specificul produselor si serviciilor tale.

0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *